Plant vs zombies garden warfare xbox one anmeldelse

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Zombies Garden Warfare graver i skyttergravene med en eksplosiv ny Co-op og flerspiller-actionopplevelse. Spreng zombier og planter over en minesprengende verden som leverer dybden til et tradisjonelt nettskytespill blandet med den forfriskende humoren til Plants vs. Buy Xbox-innhold på Xbox. Xbox-konsollen din vil automatisk laste ned innholdet neste gang du slår den på og kobler til Xbox Live.

Innhold:
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare Review
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare 2-spillanmeldelse
  • Plants vs. Zombies Garden Warfare Co-Op Review - Side 2
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 anmeldelse
  • Plants vs Zombies: Garden Warfare (Xbox One) anmeldelse – et forfriskende skytespill med solide røtter
  • Prosím, ověřte se
  • Plants Vs Zombies: Garden Warfare anmeldelse
  • Plants vs Zombies Garden Warfare
  • Plants vs Zombies Garden Warfare Review
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 anmeldelse
SE RELATERT VIDEO: Обзор игры Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Plants vs Zombies: Garden Warfare Review

Jeg hoppet over mer enn noen få klasser for å fullføre en runde, og spillet var årsaken til den verste Pop-Tart-brannen som min deprimerende lille fellesstue noensinne hadde sett.

Zombier pakket meg inn på en måte som satte fremtiden min i fare. Det føltes som et moderat tilfredsstillende skytespill med et fargerikt belegg av Plants vs. Zombies malt over seg. Som et resultat klarte jeg aldri å knytte meg til den plantebeskyttede verdenen i Suburbia slik jeg gjorde med det originale spillet. Heldigvis har PopCap gått ut av deres måte å endre mange av de første Plants vs.En enkel serie med opplæringsprogrammer kan ha tjent meg godt, men PopCap går utover i å lære spillere hvordan de kan komme inn i Garden Warfare 2 ved å legge til mye enkeltspillerinnhold.

Oppdrag gitt av elitemedlemmer fra både plante- og zombiesiden slipper spillere inn på kart som simulerer møter du kan komme over i flerspillermodus. Når et poeng er tatt, faller det forsvarende laget tilbake til et annet lenger på nivået.

Etter at alle poengene er fanget, skifter spillet til et endelig mål som gir hver kamp et søtt klimaks. En annen tilsynelatende uendelig kilde til tilfredshet var handlingen med å låse opp og eksperimentere med en rekke varianter av klassene.

Hver fraksjon har syv forskjellige klasser, og hver av dem har opplåsbare versjoner og skins som går langt utover kosmetiske endringer. Egendefinerte animasjoner, forskjellige angrepsstiler og endrede evner skiller hver enkelt fra den neste. For eksempel har Fire Rose et belastbart angrep som brenner fiender, men Druid Rose kan forgifte fiender med hurtigskytende skudd.

Disse karakterene låses opp gjennom boosterpakker i spillet. Denne metoden for å levere innhold virker som det første skrittet til å lage en mikrotransaksjonstung lommebok, men jeg tjente nok mynter på å spille i flerspillerkamper til at jeg aldri følte meg tvunget til å kjøpe noen valuta i spillet.

Faktisk så jeg aldri en melding som sa at jeg skulle bruke penger i den virkelige verden. Selv om engasjementer generelt føltes balanserte, hadde jeg noen ganger problemer med å finne ut hvordan en fiende var i stand til å overmanne meg.

Det jevne tempoet fungerer i de mindre flerspillerkartene, men å traske gjennom sidegater og kloakk ble et ork etter bare et par turer. Det er mange grunner til å bli i Zomburbia når du først har satt tennene i. Vi bruker informasjonskapsler for analyser, annonsering og for å forbedre nettstedet vårt.

Du godtar vår bruk av informasjonskapsler ved å lukke denne meldingsboksen eller fortsette å bruke siden vår.For å finne ut mer, inkludert hvordan du endrer innstillingene dine, se våre retningslinjer for informasjonskapsler. 18. februar, 10. juli, av Spencer Campbell. Kan hende du også liker. Den primære versjonen som ble spilt var for Xbox One. Produktet ble levert av EA til fordel for denne dekningen. EGM-anmeldelser på en skala fra én til fem stjerner.

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2-spillanmeldelse

Dette sitatet gjelder direkte for Garden Warfare. Det kan se ut som et nisjeskytespill du bør gi bort på grunn av dens lyse og fargerike palett og uortodokse spill. Men hvordan oversettes et av de mest populære tårnforsvarsmobilspillene noensinne til en trippel-A førstepersons skytespillopplevelse på både forrige og neste generasjons maskinvare? For å si det enkelt, Garden Warfare, i et nøtteskall, er ganske mye kjærlighetsbarnet til Battlefield og Team Fortress-serien takket være dens overraskende store kartstørrelser og sære, klassebaserte, 24 spillere begrensede spillingen. I denne forbindelse gjorde PopCap Games en fantastisk jobb og sørget for at hver enkelt var unik mens de holdt seg tro mot franchisen og deres evner i de originale spillene. Først ut: hovedpersonene i serien. I likhet med strategispillets motstykke, tilbyr Garden Warfare mange måter å personlig tilpasse favorittplanten eller zombien, som ikke bare endrer klassen estetisk, men endrer måten de spiller på.

Plants vs Zombies: Garden Warfare (Xbox One) anmeldelse. Garden Warfare er et bemerkelsesverdig forfriskende skytespill som beholder Plants vs. Zombies-sjarmen mens du spiller.

Plants vs. Zombies Garden Warfare Co-Op Review - Side 2

I disse dager virker det som om zombier er overalt: filmer, TV, tegneserier, videospill, you name it; hvis det er en form for underholdning, har det en stor zombie-franchise eller to. På grunn av det har sjangeren vokst seg litt ensformig de siste årene. Eller det trodde vi.Så kjærlig bisarr og merkelig humoristisk som dette premisset var, fungerte det bra for det de to første spillene var: tårnforsvarstitler som selvfølgelig krevde at du forsvarte et bestemt sted fra den inngripende zombiehorden. Men et tårnforsvarsspill er én ting, og et skytespill er en annen. Hvordan i all verden oversetter du den typen stil, og deler av den spillingen, til et tredjepersons skytespill uten å fremmedgjøre kjernepublikummet ditt eller kompromittere designet ditt? Helvete, hvordan gjør du det i det hele tatt, punktum? Zombies signaturhumor, kunststil og sjarm, og klarte å bygge et godt tredjepersonsskytespill rundt det. Zombies: Garden Warfare er en klassebasert tittel, men i tradisjonell forstand. Som Titanfall, et annet spill som har kommet ut av EA på det siste, Plants vs.

Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 anmeldelse

Ideen om at Plants vs Zombies skulle være noe annet enn et lyst og lekent Tower Defense-spill var et fremmedkonsept i Mobile-titlene hadde vist seg å være store suksesser, og alt PopCap trengte å gjøre var å holde fansen inne med tegneserieflora, og de kunne slappe av. . PopCap har befolket Backyard Battleground med en rekke ting å se og gjøre. I tillegg er det lagt til enkeltspillerkampanjer for både Plants og Zombies.

Den originale Plants vs. Zombies: Garden Warfare var intet mindre enn en fantastisk overraskelse.

Plants vs Zombies: Garden Warfare (Xbox One) anmeldelse – et forfriskende skytespill med solide røtter

Vel, denne teorien har blitt satt på prøve med Plants Vs. Zombies: Garden Warfare. Jeg mener, kan det som egentlig er et mobilspill virkelig gjøre overgangen til en full 3D-skyteverden, være morsomt og engasjerende, samtidig som det beholder sin karakteristiske sjarm? Heldigvis for oss kan det. Planter vs. Zombies: Garden Warfare kan stort sett klassifiseres i den grunnleggende skyteformen, så langt som tredjepersons skytespillmekanikk går.

Prosím, ověřte se

Planter vs. Nedenfor er lenker til Plants vs. Zombies: Garden Warfare-anmeldelser vi fant på eksterne nettsteder.Hvis nettstedets innhold fortsatt er aktivt, kan du klikke på vurderingen nettstedet ga spillet for å åpne anmeldelsen i en ny fane eller et nytt vindu, eller klikke på navnet på nettstedet for å se et utvalg andre anmeldelser fra det utsalgsstedet. Spillets gjennomsnittlige poengsum på de refererte nettstedene, ikke inkludert nettsteder som ikke tilbyr en numerisk poengsum, er angitt til høyre.

Zombies: Garden Warfare på Xbox eller Xbox One. Zombie- og plantekarakterene i konsollversjonen er stort sett de samme som mobilen.

Plants Vs Zombies: Garden Warfare anmeldelse

DWYM er din pålitelige produktanmeldelseskilde. Sammen med våre interne eksperter analyserer teamet vårt tusenvis av produktanmeldelser fra de mest pålitelige nettstedene. Deretter lager vi én lettfattelig anmeldelse. Lære mer.

Plants vs Zombies Garden Warfare

Vi bruker informasjonskapsler og andre sporingsteknologier for å forbedre nettleseropplevelsen din på nettstedet vårt, vise personlig tilpasset innhold og målrettede annonser, analysere trafikken på nettstedet og forstå hvor publikummet vårt kommer fra. For å lære mer eller velge bort, les vår Cookie Policy. Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 er en oppfølger til et spill jeg ikke forventet å like i utgangspunktet. Da den ble annonsert tilbake i , virket den originale Garden Warfare som en monstrositet, og tok den tilgjengelige, klønete sjarmen til den tilfeldige utvikleren PopCaps overheadstrategispill Plants vs.

Da den originale PVZ: Garden Warfare spiret inn på scenen tilbake i , var det en ganske hyggelig overraskelse.

Plants vs Zombies Garden Warfare Review

Plants vs Zombies: Garden Warfare høres ut som en fryktelig idé avlet av ren, uforfalsket grådighet. EA ødelegger med vilje en elsket mobilfranchise for å legge lommene til grådige forretningsmenn. Det kan være lurt å sette seg ned før du hører dette, men Garden Warfare er både et kvalitetsprodukt og morsomt. Gardens and Graveyards er i utgangspunktet Rush-modusen fra Battlefield 3.I begge kampene angriper det ene laget og det andre laget forsvarer et interessepunkt, men det bør bemerkes at i Garden Warfare er plantene alltid på den defensive siden. Hvis angriperne vinner, skyves forsvarerne tilbake til et annet kontrollpunkt lenger ned på kartet, og forsvarerne har omtrent fem forskjellige poeng å holde før de taper den runden.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 anmeldelse

Publisert 5. mars av Tony Smith. Sammendrag: Plants vs Zombies Garden Warfare 2 på Xbox One har utviklet seg til et virkelig fornøyelig tredjepersons skytespill satt i dette dumme universet. Det populære fritidsspillet Plants vs Zombies har skåret seg inn på XBox One i Garden Warfare 2 som ikke bare hyller det originale spillet, men legger til noen flotte nestegenerasjons konsollvendinger for å gjøre dette til en fornøyelig tittel. Men i motsetning til den originale inkarnasjonen på smarttelefoner, forvandler denne versjonen franchisen til et tredjepersons skytespill, og ja... det fungerer!

Se videoen: Plants vs. Zombies Garden Warfare Xbox One upload test